Bendrosios nuostatos
Ši pirkimo – pardavimo sutartis nustato UAB Venekso interjeras (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo ( toliau – Pirkėjas) bendras tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje „veneksboutique.lt“.
Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas
Pirkėjas, išsirinkęs jam siūlomas prekes, suformuoja užsakymų krepšelį.
Suformavęs prekių krepšelį Pirkėjas suveda būtinus duomenis užsakymo vykdymui (vardas, pavardė, telefonas, pristatymo adresas ir pan.).
Sutartis laikoma sudaryta nuo to momento kai pirkėjas paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą”.
Po užsakymo išsiuntimo Pirkėjas gauna patvirtinimą apie sutarties sudarymą.
Apmokėjimas ir pristatymas
Pirkėjas už užsakytas prekes įsipareigoja sumokėti per dvi darbo dienas, Pardavėjo pasiūlyta apmokėjimo forma. Jeigu Pirkėjas per nustatytą terminą kainos nesumoka, laikoma, kad Pirkėjas atsisako vykdyti sutartį, todėl Pardavėjas turi teisę sustabdyti užsakymo vykdymą.
Perkant ne baldus, o baldų priežiūros prekes iš kategorijos „Baldų priežiūros priemonės“, prekės yra pristatomos per kelias darbo dienas, priklausomai nuo kurjerių tarnybos užimtumo. Prekes pristatome į „Omniva“ arba „LP Express“ paštomatus. Šių prekių apmokėjimas vykdomas naudojantis „PaySera“ mokėjimų platformos paslaugomis.
Pirkėjo teisės ir pareigos
Pirkėjas turi teisę pirkti parduotuvės nustatytomis sąlygomis ir tvarka.
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą per taisyklėse nustatytą terminą ir priimti užsakytas prekes.
Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis ar netinkamą adresą, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo pristatymo ar kitas papildomas išlaidas.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su veneksboutique.lt internetine parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai el. paštu ar telefonu.
Pardavėjo teisės ir pareigos
Pardavėjas turi teisę vienašališkai koreguoti taisykles. Taikomos tos taisyklės, kurios galiojo užsakymo pateikimo momentu.
Pardavėjas, jei to reikia, turi teisę gauti pirkėją identifikuojančią bei jo teisę sudaryti sutartį patvirtinančią informaciją.
Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimo ir keitimo politika perkant salone
Prekės, kurios yra užsakytos salonuose arba e. paštu, individualiai pasirenkant modelius, spalvas, apdailos būdus bei medžiagas, nėra grąžinamos. Klientas patvirtina šį savo pasirinkimą sumokėdamas avansą.
Sugadinimas transportuojant
Kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. Šiuo atveju mes, žinoma, atlyginsime visus nuostolius. Tačiau, jei prekė yra sugadinama klientui ją grąžinant pardavėjui, už sugadinimą atsako klientas.
Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėsite siuntos ir / ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo-priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir / ar prekių pažeidimo / neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų yra laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo priežastis nėra gamyklinis brokas,
- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, informuokite mus e. paštu labas@veneks.lt
Negrąžinamos prekės
- Panaudotos prekės;
- Prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas arba buvo gaminamos pritaikant jas individualiems poreikiams;
- Prekės, kurios buvo pirktos iš salonų prieš tai jas apžiūrėjus ir apmokėjus.
Netinkama prekės kokybė
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė su gamykliniais defektais), UAB „Venekso interjeras“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti grąžinimo išlaidas.
Pinigų grąžinimas
Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Baigiamosios nuostatos
Visi nesutarimai kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka.